سیمارو

خدمات زیبایی

سیمارو

خدمات زیبایی

با تزریق بوتاکس به لب و عوارض آن ببیشتر آشنا شوید

امروزه از بوتاکس برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و یا جوانسازی پوست استفاده می‌کنند. علاوه بر این بوتاکس کاربرد آرایشی و زیبایی نیز دارد. تزریق این ماده به لب تغییرات فراوانی را بر روی لب ایجاد می‌کند.

تزریق بوتاکس به لب چه تغییراتی را ایجاد می‌کند؟

  • بزرگ شدن لب بالا
  • درمان لبخند لثه‌ای
  • بالا بردن گوشه‌های لب
  • کاهش چین و چروک و خطوط ریز اطراف لب
  • از بین بردن خط لبخند یا خطوطی که باعث افتادگی گوشه‌های لب می‌شود

همانطور که گفته شد تزریق بوتاکس باعث ایجاد تغییرات بر روی لب می‌شود. با توجه به محل تزریق تغییرات متفاوتی بر روی لب ایجاد خواهد شد. به عنوان مثال برای بزرگ کردن لب، ماده تزریق شده ماهیچه‌ها را در حالت استراحت قرار می‌دهد. این امر حلقه‌ای بر روی لب ایجاد کرده و باعث بزرگ شدن آن می‌شود.

در بیشتر مواقع تزریق بوتاکس 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد. این روش غیر جراحی بوده و نیاز به ریکاوری ندارد. شما می‌توانید پس از تزریق بوتاکس به محل کار و یا منزل خود برگردید و فعالیت روزمره خود را از سر بگیرید.

تزریق بوتاکس به لب چه تغییراتی را ایجاد می‌کند؟

چگونه تزریق بوتاکس باعث بزرگ شدن لب‌ می‌شود؟

در این متد متخصص بوتاکس را به لب بالا تزریق می‌کند. با ورود بوتاکس ماهیچه‌ها در حالت استراحت قرار می‌گیرند. با استراحت ماهیچه‌ها، لب‌ها به سمت بالا حرکت می‌کنند. در صورتی که خواهان حجیم کردن لب‌ها هستید لازم است همراه با بوتاکس از فیلر نیز استفاده کنید. اکثر متخصصان زیبایی برای بزرگ و حجیم کردن لب ابتدا بوتاکس را تزریق می‌کنند و بعد از تزریق بوتاکس از فیلر هیالورونیک اسید برای حجیم کردن لب‌ها استفاده می‌کنند.

تزریق بوتاکس چگونه لبخند لثه‌ای را درمان می‌کند؟

در صورتی که هنگام لبخند زدن لثه شما مشخص شود به آن لبخند لثه‌ای گفته می‌شود. یکی از راه‌حل‌های درمان لبخند لثه‌ای تزریق بوتاکس است. در این متد، پزشک بوتاکس را در نقطه مرکزی لب بالا تزریق می‌کند. در واقع بوتاکس در محلی که ماهیچه‌ها قرار دارند تزریق می‌شود. بوتاکس باعث می‌شود این ماهیچه‌ها در حالت استراحت قرار گیرند. در این حالت هنگام لبخند زدن ماهیچه‌های ضعیف شده لثه را می‌پوشاند. در این صورت هنگام لبخند زدن لب‌های شما بیش‌تر مشخص خواهد شد.

تزریق بوتاکس به لب، رفع چین و چروک!

یکی دیگر از فواید تزریق بوتاکس به لب، از بین رفتن خطوط و چین و چروک اطراف لب است. این خطوط معمولا به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود که در زیر به مهم‌ترین دلایل آن اشاره می‌کنیم:

  • خندیدن
  • لبخند زدن
  • افزایش سن
  • استعمال دخانیات
  • مصرف غذاهای ناسالم

برای از بین بردن این خطوط می‌توانید از بوتاکس استفاده کنید. در این روش نیز با ضعیف کردن و یا به اصطلاح با فلج کردن ماهیچه‌ها چین و چروک را از بین می‌برند.

تزریق بوتاکس به لب، رفع چین و چروک!

تزریق بوتاکس چه عوارضی دارد؟

تزریق بوتاکس روشی امن و بدون عوارض جانبی حاد بوده و مورد تایید سازمان FDA است. با این حال برخی اوقات تزریق بوتاکس ممکن است عوارضی هر چند محدود برای افراد ایجاد کند. عوارض جانبی تزریق بوتاکس معمولا طی چند روز برطرف می‌شود. شایع‌ترین مشکلاتی که بعد از تزریق ممکن است با آن مواجه شوید شامل موارد زیر است.

  • سر درد
  • حساسیت
  • حالت تهوع
  • کبودی محل تزریق
  • بی حسی در محل تزریق

ورم یکی دیگر از عوارض این متد است. ورم محل تزریق موجب می‌شود لب‌ها بیش از حد انتظار بزرگ شوند. برخی مواقع ممکن است در اثر ضعیف شدن ماهیچه‌ها، عمل بلع و نوشیدن، سوت زدن و … تحت تاثیر قرار بگیرد. حتی ممکن است نحوه حرف زدن نیز تغییر کند. یکی از عوارض نادر بوتاکس، حرکت آن به سایر نقاط است. در صوررت مواجه با این مشکل حتما به پزشک مراجعه کنید.

عوارض بوتاکس موقتی بوده و بعد از چند ساعت یا چند روز ناپدید می‌شود. اما در صورت طولانی شدن این عوارض حتما به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

عوارض تزریق بوتاکس به لب

هزینه تزریق بوتاکس به لب چه‌قدر است؟

هزینه بوتاکس با توجه به فاکتورهایی همچون دستمزد پزشک، نوع بوتاکس، محل تزریق و … مشخص می‌شود. این هزینه با توجه به فاکتورهای ذکر شده متغیر است. برای اطلاع از هزینه بوتاکس لب می‌توانید به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد